Välkommen välkommen

Jaha, ett välkommen till min nystartade blogg vore väl på sin plats. Den startades imorse omkring elva efter diverse misslyckade namnförsök. Hade ett par riktigt bra förslag som verkligen tilltalade mej som jag inte kan använda eftersom det tydligen finns fler människor som tänker precis som jag, något jag trodde var omöjligt..
Till er som frågar er vad den kommer handla om har jag tyvärr inget vettigt svar.Eftersom inte ens jag själv hänger med min egen hjärna när den tänker så är det ganska svårt att förutse vad som kommer skrivas. Med tanke på alla mina andra mindre smarta uttalanden i stil med: går det att äta citronfjärilar?  så behöver ni ju inte ha allt för höga förhoppningar.
Nej nu ska jag gå och njuta av dom resterande timmarna av min studiedag.Något som kommer bli mycket svårt eftersom jag måste tillbringa dom med att plugga till nationella provet i matte C (som förövrigt är ett ämne jag troligtvis kommer skriva mycket om eftersom provet skrämmer mej något fruktansvärt)
hejdå

ps. designen är skrot men det ska bli bättre med den delen.ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0