vattenpasset från helvetet

Jisses vilket träningspass vi hade idag. Jag säger bara det. Eftersom det var sista gången på feelgood ( vi har ett litet uppehåll innan sommaren) så festade vi till det lite med ett vattenträningspass. Kan låta slappt men jag lovar,det är inget för mjukisar. Det är tillochmed så jobbigt att det konstiga fenomenet uppstår att man önskar att man hade vatten att dricka,fast man står i en pool, känns jättelustigt.
I alla fall för att komma till saken så var instruktören helvild. Helt tokig. Omkring 60 var hon väl och log hela tiden medan hon flängde med armarna som en liten väderkvarn. Ska kanske tillägga att rörelser som är menade att göras under vattnet ser oerhört roliga ut på land. Där låg vi alltså skrattandes och plaskandes för fullt medan vi försökte stå på botten,vilket är svårare än vad det låter eftersom hantlarna gör att man flyter omkring som en hjälplös lite boj. Som om det inte var nog ville alltså denna överecentriska människa att vi skulle hojta med i sångerna hon spelade och leka fågeldansen i vattnet. Dessutom klappade hon högljudt i händerna varje gång hon bytte rörelser så man ryckte till och höll på att få kallsup.
Man skulle ha filmat för vi såg jätteroliga ut, humor på hög nivå kan jag lova.
Förlåt lilla träningstant för att jag skriver detta egentligen för det är häftigt att du är som du är och håller igång fast du är lite gammal, men jag blir irriterad på sånt där vissa dagar och jag var faktiskt inte den enda.

När dödarpasset var färdigt tillslut iallafall och benen var darriga av alla skutt hit och dit så duschade och bastade vi, och sen blev jag och lollo hämtade av min kära moder. Sen efter att ha cyklat hem från lotta och bengt ,som var vänliga nog att skjutsa mej in till stan , kom jag äntligen hem igen.Svettig och med hela familjen fluga i ögat.
Så nu sitter jag alltså här med choklad i handen och berättar om mina I-landsproblem när jag väntar på House och gör min labbrapport.
missa inte House och Dr Chase gott folk^^
ciao


Kommentarer
Postat av: elin

vad intressesmurfarna hoppar just nu, hahah, nej men det verkade som en vettig studiedag

2007-04-24 @ 21:53:42
Postat av: somedayintime

Hej, det är jag som är din andra kommentar. Jag har varit med och upplevt halva din dag, den var kul. Hejdå.

2007-04-24 @ 22:18:40
URL: http://somedayintime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0