Mr Darcy here I come

Det finns få saker som är så härliga som att bli positivt överaskad. Speciellt när det gäller filmer.

Jag har spenderat ungefär två timmar på en hård datastol, ensam i mörkret. Men det gjorde mej inget, för filmen jag just såg var precis vad jag behövde för tillfället.

Jag grät sönder totalt. Ja jisses, jag är en röra nu. Helt förstörd och med flera liter mascara rinnandes ner för kinderna.
Och jesus vad jag behövde gråta lite. Det blekte bort det mesta av dagens högst förvirrande känslor. Helskönt må jag säga. Nu fattas det bara en kram, mitt duntäcke, stolthet & fördom plus lite glögg så är dagen bäst.
Jag kan nog faktiskt ordna tre av dom fyra grejerna i alla fall.

Nu ska jag krypa ner med Mr Darcy i min säng ^^


Kommentarer
Postat av: nannes

*kram* ...

2007-12-06 @ 16:49:24
Postat av: stinan

haha tack, då var fyra av fyra saker fixade ^^
jag missade att ge dej en kram idag som tack för cdn btw

2007-12-06 @ 21:20:58
Postat av: nannes

hehe, varsågod! klart du ska ha en kram. alltid trevligt o ge bort :D
jaså, men då får vi ta den en annangång :) hoppas det fanns nått bra på skivan.

2007-12-06 @ 21:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0