snö?

Dom närmsta veckorna är som ett lite småsuddigt töcken. Det är två dagar kvar till julafton men det är så mycket som saknas. Snön till exempel, vart är den?
Utanför mitt fönster är det iallafall jätteslaskigt väder, Himlen har samma färg som smutsvatten.typ.
Det känns dessutom som att jag inte har lyckats lika bra med allas julklappar iår. Ett hårt slag för en julklappsperfektionist. Jag får helt enkelt satsa på att slå inte paketen så sjukt bra att folk inte bryr sig så mycket om innehållet. 

Sen har man ett par dagar ledigt på sig att pilla lite med sina julklappar innan det är dags för nyår.
Jag har faktiskt inte en aning än om vart jag ska fira nyår, inte med vilka heller för den delen. Det enda jag vet är att vi ska ta död på en hel del hjärnceller och att jag ska hänga med trevligt folk och inte försöka spränga bort allt för många kroppsdelar. Ungefär.

Hur som helst. Jag vill att julmyskänslan ska infinna sig genast och att snö ska singla ner från himlen. Nu.




Kommentarer
Postat av: nannes

det snöade faktiskt idag! i typ 5min men endå :D

2007-12-23 @ 15:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0