ja jag har lite tråkigt

Klockan är 03.18 och jag har tråkigt. Jag är för trött för att vara vaken och för pigg för att gå och lägga mej om ni är med på vad jag menar. Så jag sitter här och pratar extensiella frågor med ivan och svarar på dumma frågor istället.

Glädje

Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]

okej, jag var hemma på min midsommar och tog det lugnt, alltså var väl det mest upphetsande persiljesmöret ungefär.
Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Det är olika beroende på vilken dag det är och vilket humör jag är på. Vissa dagar är det solrosfrön, andra dagar är det att umgås med min bror ( tro det eller ej). Fast jag är ganska kramig så kramar blir jag nästan glad för vilken dag som helst.
Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Hmm, Jag gav hamstern en kokospinne förut. Den såg iallafall ganska nöjd ut fast det är ganska svårt att säga med tanke på att den hade kinderna fulla med frön ( försök själva att se glada ut med en massa mat i kinderna)
Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Men herregud hur ska jag kunna veta det?
Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
Jadu, ska snart åka till Wacken Open Air för tredje gången med vännerna Lollo och Pia, det ska bli sjukt kul. Ser fram emot hansapark med, man är ju så sjukt förtjust i karuseller :P


Kommentarer
Postat av: Ivan

Cyber6 , and u cant have it ( Skriver så snabbt jag kan med en hand )

2007-07-09 @ 03:39:58
Postat av: someday

Wacken o Hansis yayyy!

2007-07-13 @ 23:40:42
Postat av: the owner of the blog

haha jo nu är det snart dags..är så sugen på karuseller och fulla tyskar ^^

2007-07-21 @ 11:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0