vart är alla när man behöver dom?

Nu har jag så där sjukt tråkigt igen. Sitter och åter på en ganska äcklig chokladbit som jag köpte på flyget, fråga mej inte varför jag fortsätter äta på den fast den smakar skit. Hoppas väl någon stans fortfarande att den helt plötsligt ska bli god för att jag är så sjukt chokladsugen.

Nu ska jag svara på sånna där dumma fjortisfrågor igen. Bara för min skull. För vem orkar läsa det lixom.

Vilken/vilket är ditt/din favorit:
saft?
jag gillar inte saft men jag dricker gärna blodgrapejuice.
disneyfilm? jag kan inte bestämma mej alls, hatar dock alla disneyuppföljare. Föstöra bra filmer.
karusell? Jag gillar allt som går fort och som får det att kittlas i magen
tvserie? jadu,jag är för tillfället helt galen i serier men just nu är det väl greys anatomy och beyond the break.
bär? körsbär, sånna där asmörkt röda på gränsen till svarta. Jag äter dom som godis
nummer? 17
månad? augusti

Just nu:
lyssnar du på? poolgubbarnas musik som hörs igenom fönstret
är din favoritlåt? kan inte bestämma mej
borde du? vakna till och ta på mej kläder
vill du ha? god choklad, lollo i mitt hus, en film och en kram
är du sugen på? dah,choklad
har du på dej? t-shirt och hipsters
antal kontakter inne på msn? 11, varav 2 vid datorn

antingen eller:
tv/data
ramones/metallica
blått
/rött
magnum/twister
regnigt och varmt/soligt och kallt
brasilien/england

om du var tvungen till att:
ha sex med en kändis,vem skulle det vara?
tvungen? vad är det för larv? jag kan komma på en hel del kändisar jag skulle ligga med utan tvång (ursäkta)
byta namn,vilket skulle det bli? Freya
ta en drog,vilken skulle det vara? Flugsvamp




 

Kommentarer
Postat av: someday

Lollo, choklad, en film o en kram
ska försöka ordnas inom en snar framtid!

2007-07-13 @ 23:42:48
Postat av: Anonym

Lollo, kexchoklad+after eight, poseidon och kram ordnat!

2007-07-18 @ 18:32:04
Postat av: the owner of the blog

haha ja tackar tackar..det var trevligt var det :P

2007-07-21 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0