Darth Vader is back..and he's here to stay :D

Oj jisses tänker ni, det är det andra inlägget stina skriver idag. Ja jag känner mej extrea generös idag och har dessutom inget att göra. Så grattis gott folk,här kommer ett till efterlängtat inlägg :P

Har just avslutat kvällsmaten med min kära familj, grillat lamm blev det,  och sitter nu framför datorn med ett glas koffein i handen. Har tillbringat större delen av dagen på bågskyttebanan där jag har skjutit förvånansvärt bra och näst intill dött av värmeslag.  Rickard talade också om för mej att jag behöver köpa nya svindyra pilar. Det är tur att man har fått ett stipendie som man kan använda till just sånna här grejer ^^
När jag kom hem märkte jag att min prylgalna fader har köpt oss en ny mastodont tv, vilket är väldigt bra med tanke på att jag får den gamla :D dessutom en ny dvd eftersom den vi hade förut åt upp alla filmer,mindre bra.
Bilden är så bra att det känns som att folket på tv faktiskt står i vardagsrummet. Tänk vad sjukt bra när man tittar på typ pirates. Vem vill inte ha Jack Sparrow i sitt hem lixom?
Ibland skäms man över sig själv och sitt I-Land


Kommentarer
Postat av: somedayintime

Vad synd att jag itne får se Jack och tvn förrens i augusti...

2007-06-25 @ 10:36:26
Postat av: wingsofwax

ja det är väldans synd för din del

2007-06-25 @ 11:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0