Stina, born to rule the world

Jeij gott folk, jag har äntligen hittat någon som jag kan spela zelda - twilight princess med ^^
Tack Jakob :D

Dessutom så läste jag i dagens horoskop att jag skulle bli positivt överaskad idag, så kom igen, Överaska mej! (positivt människor, jag vill inte ha något äckligt kastat på mej, det räknas inte till positivt överaskad)

Jag förströdde mej oxå med att läsa hur vattumannen är som person (moi alltså) och läste till min stora förnöjelse att jag skulle kunna ta över världen med min unika karisma och intelligens om jag bara hade tid.
Se där. Jag som alltid har vetat innerst inne att jag är född till envåldshärskare. Nu har jag äntligen fått min bekräftelse. Wiiej! 
Så: All makt åt Stina, vår härskare!


Det högst smickrande horoskopet:
Den sociala utåtriktade Vattumannen är en charmör som ingen kan motstå i längden. Hon kan lägga världen för sina fötter med hjälp av sin intelligens, sitt nytänkande och sin unika karisma. Tyvärr lyckas Vattumannen sällan samla sig tillräckligt mycket för att ta makten på jorden. Hon har en mängd idéer, visioner och projekt under utveckling ? det finns helt enkelt inte tid att bli envåldshärskare ? Kanske i nästa liv?

: dom vet inte hur rätt dom har ^^


Kommentarer
Postat av: somedayintime

Jasså det finns fler som tänder på det ostimulernade spelet, det var mej en ganska negativ överraskning^^
Dessutom, horoskåpet... Det står ju inte direkt ordagrant; "Stina, du ska ta över världen!"
Jag tror du är tillbaka lite i dina Darth Vader fotspår igen och jag måste säga It´s good to have you back! (please don´t eat the wookie)

2007-06-24 @ 15:55:04
Postat av: elin

nej snälla anakin kom tillbaka, vi vet alla att det goda segrar tillslut och att du kommer att ångra dig i slutändan, jag har bevismaterial..star wars: jedins återkomst.
sen vill jag också poängtera: All makt åt Stina, vår befriare. (men om du har återvänt till din gamle pansarsvartalungdräkt så kanske man ska kalla dig tönt istället. All makt åt Stina, vår tönt!

2007-06-24 @ 21:06:31
Postat av: wingsofwax

till lollo:
Haha, enda anledningen till att du inte tycker om spelet är för att det är allderles för avancerat för dej :P
Öh jo det stog näst intill ordagrant, man måste väl läsa lite mellan raderna med faktiskt..
Oh ja han är tillbaka, större än någonsin mohaha
men han äter hellre amidala, det är för mycket hår på wookien

2007-06-24 @ 21:34:04
Postat av: wingsofwax

till elin:
nej elin,där har du fel, det goda segrar inte alltid..titta bara på världen
um ett: jag skrev aldrig befriare utan snarare härskare och dessutom så vill jag att du tänker efter en gång innan du kallar mej för tönt än..jag kan lasersvärda dej eller strypa dej med tanken, och vad kan du göra? rycka mej i håret? oh nej hjäälp

2007-06-24 @ 21:38:21
Postat av: somedayintime

Om det stod näst in till ordagrant ska man INTE behöva läsa mellan raderna :S

2007-06-25 @ 10:35:06
Postat av: Anonym

det finns helt enkelt inte tid att bli envåldshärskare, ser du? sol klart att jag borde bli härskare över alla bara att jag inte har tid..sluta klaga och inse fakta kvinna

2007-06-25 @ 11:22:16
Postat av: elin

nej men jag kan iallafall dö med värdigheten i behåll, våra barn älskar mig fortfarande, dig är dom dumma mot.

2007-07-01 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0