Auch

Panik. Jag håller på att få en ångestattack. Tjugo olika grejer att göra men ingen tid, vad gör man?
Vaknade ett fast jag hade ställt klockan på elva,  säkert just för att jag har så fördjävligt mycket att göra. Tack mej själv för att jag aldrig kan vakna av väckarklockan,eller ska jag kanske säga väckarklockorna.
Nu har jag panikletat artikel till samhällen imororgon, läst på körläxan lite sissodär, slängt i mej en macka, tagit en snabbdusch och letat rena kläder att ha på mej.
Jag har alltså bara kvar att göra kompletteringsuppgifen i samhäll, en naturkunskapsuppsats om småkryp som jag inte har hunnit fånga, plugga till ett fysikprov som jag måste ha vg på, plugga till ett körkort som jag måste ha innan sommaren, ringa diverse människor om sommarjobb och fejka en månads träningsdagbok eftersom jag har tappat bort pappret jag har skrivit den på..wiee.
detta måste föresten vara klart innan nästa vecka. Jag har ingen tid idag att göra det eftersom jag har körlektion strax, träning efter det och sen är klockan 22..jippie. Dessutom har jag sjukt ont i huvudet och skulle egentligen bara vilja dra täcket över huvudet och sova. Men nej då, här har man en inbokad körlektion man måste gå på och träning man inte heller kan missa eftersom det är tävling i helgen. Mitt liv är en röra jag måste orka ta tag i och ordna upp. Fan.

Kommentarer
Postat av: somedayintime

Hmm, jag satt och funderade på hur jag kan hjälpa dej och det enda jag kom fram till var att du kan få en kram och en brun papperspåse att andas i...

2007-06-01 @ 08:53:04
Postat av: elin

roligast är att du inte har tid för något men ändå sitter och skriver i din blogg.

2007-06-01 @ 16:04:30
Postat av: wingsofwax

elin: ja men jag behövde göra någon imellan..jag höll ju på att få panik
lollo:vart hittar man bruna papperspåsar nu för tiden?

2007-06-01 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0