curse Inventor

Nu är jag sur. Inte bara sur föresten utan riktigt jävla förbannad! CAD B programmet Inventor  vägrar starta och vi har en dubbeltimme med cad i två timmar. Det innebär alltså att jag inte kommer hinna göra min mvg-uppgift färdig och att att jag kommer efter alla andra. Skitkul verkligen. Behöver jag lägga till att det inte precis är första gången programmet inte vill som vi vill? Jag börjar allvarligt tro att det har en egen vilja och att dess målsättning är att få alla cad-elever att ta kollektivt självmord.
För att göra saken ännu värre så har vi världens mest inkompitetnta lärare som knappt vet vad en datamus är. Frågar man henne om hjälp brukar hennes lösning på problemet vara att göra om skruven,rullbordet eller vad fan man nu håller på med ett par gånger tills det funkar som det ska. Hjälp. Och datastefan är på lunch så han kan inte heller hjälpa mej med det här. Kunde inte han ha förutsett att det är skulle hända och väntat lite med att äta sin pastasallad eller vad det nu är som lärare äter.
Jag har 11 sidor kvar på mej att få rullbordet att fungera. 11 sidor gott folk. Alla andra som vill ha mvg kommer att bli färdiga den här lektionen eller nästa och då kommer jag fortfarande jobba med samma sida för att programmet har vänt sig emot mej. fan.
Våran amöba till lärarinna tror nu dessutom att det är någon liten industrielev som har lagt beslag på den artonde licensen som alltså jag behöver.Kan inte den lilla snusande eleven svetsa eller något som alla andra industielever gör eller? fan igen
Inte ens tanken på att ja ska se johnny depp och hans piratkamrater ikväll gör mej på bättre humör just nu. Och då är det illa vill jag lova.
Curse Inventor, curse it! 


Kommentarer
Postat av: elin

ok nu när jag läst detta måste jag nog säga till dig att lugna ner dig lite..dessutom är jag lika mycket efter som du, så chilla ta livet emd ro

2007-05-25 @ 16:20:25
Postat av: somedayintime

Du har iaf 10 fingrar!

2007-06-01 @ 08:52:00
Postat av: wingsofwax

hah ja men det hjälper ju inte mej

2007-06-01 @ 18:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0