mitt hår luktar melon

Jo jag vet, jag är urdålig på det här. Jag vet att jag inte har skrivit något nytt på hur länge som helst men jag har helt enkelt inte orkat. Så här får ni ta del av något som jag är expert på, en förlåtelse. Förlåt. Förlåt att jag inte har skrivit ett inlägg på länge,trots att jag har haft en hel del grejer att skriva om. Faktum är att jag har påbörjat en rad olika inlägg men gett upp på halva vägen för att jag inte har vetat hur jag ska uttrycka mej. Ibland får jag bara sånna infall, då jag inte vet alls hur jag ska uttrycka mej för att folk ska förstå, då orden inte räcker till att beskriva känslorna jag känner. Det är hur frustrerande som helst faktiskt. Hur svårt ska det behöva vara lixom? När det finns så många ord.
Där hade ni er förlåtelse. Jag kan ju passa på att be om förlåtelse för att jag ber om förlåtelse också när jag endå är igång. Jag kan tyvärr inte råför det. Jag missbrukar ordet förlåt. Det måste vara någon konstig sjukdom jag har men jag ber om förlåtelse för allt, och då menar jag verkligen allt. fråga vem som helst som jag känner och dom kan intyga att det är sant. Jag vet att det är oerhört irriterade med folk som ber om ursäkt för allt men jag kan verkligen inte sluta. Tro mej, jag har verkligen ansträngt mej för att sluta. Många gånger.
Jag ber om ursäkt för att jag blir arg, fast jag har all rätt att bli det. Jag ber om ursäkt för att jag blir ledsen, trots att det inte är något jag kan styra över. Jag ber tillochmed om ursäkt för att jag överhuvudtaget existerar ibland. 

Men för att gå från det tråkiga till det roligare så hade jag iallafall ett par helbra dagar med lollo nu torsdag-lördag. 
Vi har legat allderles för mycket i lollos säng och tittat på serier och bara slappat. Vi har badad bubbelbad mitt i natten och vi har köpt godis för 40 kr. Ett par helsköna dagar med andra ord.
Nu har jag precis kommit hem efter att ha tittat på alla fina balmänniskor på torget, duschat och hälsat på tyskarna Peter & Rebecca som är här på besök. Peter är en helmuskulös tysk polis, som förövrigt inte kände igen mej i mitt svarta hår haha, och Rebecca är hans jättelånga kvinna. Peter är grym på att prata svenska, bättre än vår egen drottning btw trots att hon har fått bra mycket mer träning (förlåt elin men det är sant) och Rebecca är verkligen sjukt lång. Dom kom rullandes hit i fredags med sin husbil och stannar till måndag så det blir mycket sitta uppe och prata tyska ett tag nu.
Men nu ska jag gå och laga tacos åt min bror som är ensam hemma med mej medan mor och far plus tyskarna är och äter middag i la ciudad. 
fridens liljor som min morfar brukar säga 
  
 

Kommentarer
Postat av: somedayintime

Rebecka är verkligen sjukt lång, jag känner mej mer vättelik än vanligt bredvid henne.

2007-05-21 @ 18:48:03
Postat av: wingsofwax

ja jisses,2m kvinnan..eller ska jag säga amazonen..

2007-05-22 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0