solrosfrön är mitt kall

Ikväll har jag varit uppe allderles för länge och tittat på två avsnitt av Grey's anatomy som lollo har varit vänlig att ge mej. Jag kanske säger det för sällan men Tack! lollo för att du föder mej med serier av alla slag. Det betyder faktiskt mer än vad du tror.
Jag är nu på avsnitt sjutton på sesong två och jag vill aldrig att serien ska ta slut..eller jo kanske föresten.Om dom får slut på grejer att ta upp och man börjar märka att dom försöker få tittare till vilket pris som helst. Det vore hemskt. Förstör dom den här serien så ska jag skriva och klaga. Personligen! och jag är bra på att klaga kan jag lova. Hur som helst har jag suttit här nu och gråtit floder. Den lilla mascara jag hade kvar på fransarna har nu gjort streck på kinderna. Det ser ut som att jag har morrhår på längden. 
Nu ska jag gå och krama min kudde lite. Det kan behövas.
nattis nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0