hjälp

Okej, jag är lite småless på min blogg. Min entusiasm för detta monster jag skapat går lite i vågor. Ena stunden har jag hur mycket som helst att skriva plus attjag har tid att skriva det på. Och andra dagar blir jag trött bara jag tittar på den.
Är det någon idé att fortsätta med den överhuvudtaget?
Är det ens någon som läser vad jag skriver?
Jag skulle tro att det är ganska magert på den fronten.

Sen kommer jag få skit av ivan för det här inlägget eftersom det var meningen från början att jag skulle skriva i den för att hjälpa mej själv. Well, den gör det men inte tillräckligt. Och det är skönt att skriva av sig lite. Men jag vill ändå veta om den har något syfte.

Nå?


Kommentarer
Postat av: nannes

jag läser iaf när det skrivs nått. alltid intressant =)
så fortsätt gärna du.

2007-11-15 @ 17:20:50
Postat av: stinan

ja det är bra det..men du är en människa,en, och jag är fåfäng

2007-11-19 @ 16:36:25
Postat av: nannes

jo, de förstås. men en är ju alltid bättre än ingen iaf :)

2007-11-19 @ 16:50:14
Postat av: stinan

jo men jag vet att det är fler egentligen..det finns ju en statestik som man kan titta på..men det är få som kommenterar

2007-11-20 @ 11:15:44
Postat av: nannes

jaha, det är ju inte snällt, är ju kul om nån kommenterar lite iaf kanske. annars får du leva på statistiken fast det är inte roligt så nu får DOM allt ta och skriva en liten rad till stina så hon fortsätter med sin blogg!

2007-11-20 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0