dö fula fluga,DÖ

Okej, nu är det en sån där superskabbig fluga i vårat dataskåp. Ett sånt där jätteäckligt kräk som verkar vara ute efter att krypa in i mitt öra och lägga ägg där, så att miljontals fler jätteskabbiga flugor kan produceras. Urk.

Nu har jag försökt vifta bort den hundratls gånger från mitt huvud och varje gång verkar den klamra sig fast för glatta livet vid mitt hår.  Och så surrar den så där snuskigt i mitt öra. 
Jag vågar ju inte döda den heller nu när den är så stor och äcklig. Hade den varit mindre hade det inte varit några problem. Nu känns det mer som att slå ihjäl en skabbig hare istället, så stor är den.
Jag får helt enkelt stänga in den i ett glas som vanligt och vänta tills den kvävs, det brukar funka bra. 

Slutsats: Vi utrotar alla flugor.Speciellt dom stora och äckliga. Fåglarna kan väl äta mygg eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0