Four

Jaha. Bågskyttetävling om en timme och jag är sjukt opepp. Som vanligt den senaste tiden med andra ord. Sedan SM har jag varit allt mindre pepp för varje träning. Jag menar, borde det inte vara tvärtom? Att man ska bli mer sugen på att tävla och skjuta när man vinner något stort?
Den här tävlingen är lixom inte ens en "riktig" tävling. Man står ju bara där och skjuter pilarna rakt upp i luften för att sen se dom landa ett par hundra meter bort i marken.Lobba kallas det visst. Det är ju ganska kul. Och alla är på samma nivå så jag behöver inte känna någon press. Skönt.  Men en söndag lixom. Kom igen.
 

Kommentarer
Postat av: Ivanoff

Du borde inte ha sett SM som någonslags slut utan början =) Att lobba är bra om fiendestyrkornas förtrupper kommer springande O_^

2007-10-07 @ 14:46:08
Postat av: stinan

haha det gjorde jag inte, jag bara gav upp helt enkelt :P
väldigt otypiskt mej att ge upp egentligen.
hahaha jag ska ha det i åtanke

2007-10-07 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0