jisses

Inatt har jag dödat en stor mängd människor genom att kasta pennor på dom.

Nej, jag ljuger inte. Det är min sjuka hjärna som drömmer konstigt nu igen. Fast, man kan ju inte förvänta sig mkt annat med tanke på hur konstigt den fungerar när jag inte sover.

Hur som helst, drömmen började mitt i dramatiken. Jag befann mig i kaos i en slags borg där mitt anhang av människor sprang omkring som galningar och letade efter vapen att använda mot fienderna som var i antågande.
Helt plötsligt var bara fienderna överallt med sina svärd o grejer, och jag med den lilla grupp utvalda folk som jag hade befäl över, sprang till ett av tornen där vi snabbt blev omringade.
Det är nu det konstiga startar. Här ungefär började alltså jag kasta pennor och diverse andra vassa föremål på människorna som kom rusande.Typ: kast, zwapp(ja det lät så)..död. Människa efter människa fick en penna i halsen låret eller liknande och ramlade ner från tornet.
Just när vi var på att vinna över fienderna så börjar mina egna mannar attakera mej. Det visar sig alltså att hälften av mina egna soldater är korrumperade. Här efter kommer en mängd fightingscener där jag total äger alla andra med mina pennor och efter mycket om och men så lyckas vi segra.
Skitfula skinnbyxor hade jag på mej med.

Ursäkta men hur ska jag tolka det här egentligen?
Att jag dödar folk med mina skills med pennan och att mina egna män hugger mej i ryggen?
Herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0