och hon är tillbaka ^^

Nu är jag här igen. Har tillbringat halva kvällen med att försöka få iordning  designen på bloggen. Det är ingen lätt uppgift när man är perfektionist och inte är van vid att ha naglar på fingrarna vill jag lova.

Tänk dej att du inte har haft naglar ( om man inte räknar ett par små nerbitna stumpar på fingrarna)  på 13 år och så helt plötsligt får ett par, närmare bestämt 10 stycken naturtrogna plastbitar, en dag.
Helt plötsligt kan du inte göra en hel del grejer som du har kunnat förut. Inte skriva lika snabbt på tangentbordet, inte spela guitar hero lika smidigt, inte kunna röra dej i ansiktet utan att oavsiktligt peta dej själv i ögat och börja gråta.
Jag känner mej som Edward Scissorhands. Det fattas ju bara att jag punkterar någons vattensäng.

Fast jag ska inte klaga allt för mycket. Det finns många fördelar med långa naglar med.  Jag kan klia folk bättre på ryggen, jag ser lite kvinnligare ut ( jag kan behöva alla extra kvinnopoäng jag kan få tag på) och jag ska se till att lära mej hur man dyrkar upp lås.
Så det var nog värt dom där två timmarna ändå. Och så fick jag grymt lena händer. Vem vill inte ha det lixom?

Nu ska gå och rita lite farmför teven, om jag kan hålla i pennan vill säga :P
ciao


Kommentarer
Postat av: Ivanoff

Trevligt att ha dig tillbaka =)

2007-10-06 @ 19:29:17
Postat av: stinan

kul att du tycker det :P

2007-10-07 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0