barr i håret

Nog för att jag är ganska kass på att skriva inlägg ibland men nu har det faktiskt inte varit mitt fel. Okej?

Annars slutade vi vråltidigt idag så vi käkade lunch på stan. Chill out, bra grejer.
Sen åkte jag hem och fotade får av någon konstig anledning. Fick en fårpuss med. Det är faktiskt mysigare än vad det låter.

Solen skiner och det växer krokusar på gräsmattan. Krokus är ett gulligt ord. Ungefär som sviskon. Det är synd att man inte kan döpa sina barn till sånt. Det vore sött.

Jag borde fixa en fräsh dyna till min barstol vid datorn med. Det räcker med att man sitter här i ungefär tio minuter så är hela baken förlamad sen. Ingen trevlig känsla. Synd att man inte är händigare. Då hade jag gjort en genast.

Och jag önskar att jag inte skulle förstöra för mej själv omedvetet hela tiden. Och om det inte gick att lösa så önskar jag då att jag slapp fundera så mycket på hur det hade blivit om jag inte gjort som jag gjorde. Jah önskar att jag inte var så förbannat bra på att överanalysera allt. Och jag önskar att jag hade mindre fötter.

Haren hälsar.

Kommentarer
Postat av: Macke

Bli kille, vi är inte i närheten av att vara lika bra på att överanalysera saker.

Peace out, kom hit nån gång^^

2008-04-02 @ 15:31:13
URL: http://wordofmouth.blogg.se
Postat av: Lollo

Sviskon låter äckligt, som nått förbjudet. Och jag vill inte ha det som nytt smeknamn fortfarande.
Puss på're gurkan

2008-04-02 @ 15:33:30
URL: http://somedayintime.blogg.se
Postat av: stinan

Det vore slöseri med en attraktiv kvinna.

Jag vet inte om jag vågar. Jag är inte så impulsiv du vet.

2008-04-02 @ 16:45:13
Postat av: stinan

sviskon är jättegulligt..jag förstår mej inte på din åsikt.
puss pårej me

2008-04-02 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0