Får får inte får, får får lamm

Jag solade med lollo idag och det ska göras om snarast. Fy fanken vad skönt det var.

Jag är nog inte konstruerad för att vara bosatt i det här landet egentligen. Det blev något fel där.
Om man fryser konstant, blir deppig så fort solen har gömt sig eller har duntäcke på sommaren så är det självklara tecken på att man borde bo i ett tokvarmt land.
Iallafall enligt mej. 
Det är bara mina pigment som föråder mej. Dom vägrar bli bruna. I bästa fall blir dom en konstig fes-beige  ton som lutar svagt åt gul. Sjukt attraktivt.

Snacka om att förlora på det genetiska lotteriet. Speciellt med tanke på att hela mammas släkt ser ut att ha varit i afrika när dom har tillbringat en dag på vättern i regn.typ. Det är bara jag och pappa som sticker ut. Riktigt lyser ikapp med våra fes-beige-gula ( i pappas fall fes-beige-gul-rosa) kroppar.

För övrigt så har jag skaffat mej ytterligare fårvänner i fårflocken idag. Dom verkar gilla mej, kreaturen.
Mest gillar dom dock mina fingrar som dom försöker gnafsa av varje gång jag träffar dom.
Borde inte fåren hålla sig till gräs eller?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa, sola snartis! Jag vill anta min egna rosa vackra ton med brun rygg snarast möjligt^^

2008-04-07 @ 21:12:13
URL: http://somedayintime.blogg.se
Postat av: stinan

haha ja men vi tar måndag varje vecka nu och ökar tid varje gång..sen tar vi eventuellt två ggr i veckan ett litet tag bara. vi behöver ju inte be om canser kanske :P
sen när det börjar bli dax så lägger du dej på din veranda och jag lägger mej bredvid min saltvattenspool och så blir vi tokfräsha...
perfekt planerat.

2008-04-09 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0