fruktspad

Imorse vaknade jag klockan halv åtta av att klockan ringde. Förundrad stirrade jag på min väckarklocka och undrade varför i hela fridens namn jag hade ställt klockan på den tiden en söndag.
I nästa stund fick jag en hjärtattack när jag insåg att det måste vara en måndag istället och att jag då började om en halvtimme. 
Jag kastade mej då upp ur sängen och började raffsa åt mej diverse kläder i den enorma högen på golvet men stannade tvärt upp när jag kom på att det faktiskt var tisdag, vilket innebär sovmorgon.
Senare önskade jag att jag inte kommit på att det var vardag utan tacksamt fortsatt dagen i tron om att det var helg och somnat om. Typiskt.

Annars åt jag årets första glass idag i skolan, hade en het diskution om fildelning och skolsystemet på religionen, hade två timmar ytters sövande kemilektion om gaser och sist en mattelektion med arne som var tvungen att använda sig av fruktkonserver för att förklara diverse matteproblem.
Sen hämtade jag och lollo ut Takidabiljetterna, och sen åkte jag hem till mitt hus och tänkte sätta i mej en minitoblerone som till min stora förskräckelse redan var uppäten av min bror. 
Då tog jag mej ett rån istället. Det var inte riktigt samma sak. 

Kommentarer
Postat av: Man och mode

tjosan :D! kolla gärna in min tävling om 500 kronor i presentkort på länken: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html CIAO! :D

2008-04-08 @ 16:29:33
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: AeroTech

jag har minitoblerone.. ska nog ta o äta en nu...

2008-04-08 @ 21:19:48
URL: http://aerotech.blogg.se
Postat av: stinan

uschalingen var fuskigt..
jag tuggar på en toksurt tugummi. hurra.

2008-04-09 @ 17:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0