klös klös

Om ungefär en timme ska jag göra det sista på mitt presentkort som jag fick i julas. Naglarna.
Jag var mer pepp på massagen kan jag säga.
Hon som fixar naglarna är nämligen från Estland och tvärsur. Och så är jag lite rädd för hennes perfekta övermanikyrerade (existerar det ordet?) naglar. Hon skulle förmodligen kunna fälla en tjockhudad mammut med dom där. Jag skojar inte.

O andra sidan så har man väldigt lena händer när man går därifrån. Nästan så att man inte kan greppa saker med händerna sen. Undra om jag ens kommer kunna köra min bil hem. Jag kommer ju halka runt på ratten.

Jag ska väl dock vara glad för att jag ens har naglar att fixa. Det var ju inte längesedan jag inte hade några alls. Och att jag har några nu är ju hennes förtjänst så jag kanske borde vara lite mer tacksam. Konstig sak att vara tacksam för.
Och att hon är lite bitter kanske beror på att hon kommer från Estland. Dom kanske inte gillar kunder där. Eller så kanske man blir lite bitter av att fila som besatt på folks naglar hela dagarna. Vad vet jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0