previs

Varför är det så sjukt kul när folk på film får grejer i huvudet? Det kan vara allt från en boll till ett får men det är lika kul varje gång.

Employee of the month var faktiskt riktigt bra. Oväntat. Dessutom får folk grejer i huvudet där. Fler än en gång till och med :P

Jag sitter för övrigt och tittar mej bakom axeln var fjärde sekund vilket försvårar skrivandet en hel del. Det är nämligen så att min bror har en polare här och han tycker att det roligaste man kan göra är att smyga in i mitt rum när jag inte ser och ställa sig precis bakom min rygg. Sen står han där allderles knäpptyst tills jag får den obehagliga känslan av att någon tittar på mej och vänder mej om. Shit. Jag tror att jag har fått cirka sju hjärtattacker idag. Det är ett mirakel att jag lever.

Imorgon ska jag skriva om dödshjälp och om Charles Dickens. Pepp kombination.
Men nu ska jag titta på en disneyfilm och häva i mig en ask med pim pim. party.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0