speak friend and enter

Jag sitter med papper om dödshjälp upp till armbågarna och med hejdlös kramp i fingrarna så nu orkar jag inte mer. Hade förhoppningar om att jag skulle göra klart hela grejen idag men jag var väl lite tidsoptimist där. Speciellt med tanke på att jag faktiskt har städat i mitt rum med.
Inga högskolekataloger spridda över golvet, inga kläder i drivor (dom ligger numera i drivor i garderoben istället, bra lösning), inget damm på datorn. Typiskt trevligt med andra ord.
Det enda jag saknar är nu värme i mina fötter och en kabel så att man kan kolla serierna som ligger på datorn på tvn så man slipper lägga över skiten på usb hela tiden. Ett avsnitt scrubs i taget lixom. Kämpigt.

Och mitt hår kommer börja lukta melon igen för jag fick äntligen råd med supershampot. hurra. smågrejor som lyfter vardagen.

Kommentarer
Postat av: joel

nepp. ordet klockrenast är en myt.. precis som ordet jos- det existerar inte..

det är ett spökord ;D

2008-04-10 @ 00:19:10
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: AeroTech

jag har alla scrubsavsnitt på cd-skivor.. mycket lättare... jag är inne på sässong tre nu.. vilken är du inne på?

2008-04-10 @ 17:53:19
URL: http://aerotech.blogg.se
Postat av: stinan

fusk. jag är på sesong två..men jag har sett spridda avsnitt av alla sesonger.

2008-04-13 @ 11:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0