viktigt

En dag fylld av viktiga budskap och iaktagelser:

* Tre askar pimpim är godare än en.
* Lägg aldrig din tröja på glasfiberisolering.
* Om du lägger din tröja på glasfiberisolering, ta inte på dej den senare.
* Polska gäddor är inte som alla andra gäddor.
* Lämna inte tidningar på golvet vid sängen. Dom är förvånansvärt hala. Speciellt när man är trött.

Dessutom har lollo idag iaktagit mej i duschen och kommit fram till varför jag tar så lång tid på mej att göra iordning mej på morgnarna. Jag tvättar håret allderles för metodiskt.

Sådärja. Hoppas at ni har lärt er en läxa.

Sen har jag fått en kommentar av en kändis i bloggen med. Tack Joel.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det låter som jag är värsta pervot! Tackar :D

2008-04-11 @ 15:24:57
URL: http://somedayintime.blogg.se
Postat av: stinan

det är du sötnos

2008-04-12 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0