spring spring

Okej min statestik över besökare börjar bli lite sorgsam. Kanske kan bero på min urdåliga uppdatering. Förmodligen,
Jag ska skärpa mig..om jag orkar. Nu ska jag ut och springa ett litet tag. Börjar känna mig lite som barbapappa nu i slutet av sommaren. Plus att jag och Lollisen bokade den oerhört efterlängtade Greklandsresan igår, Man måste ju  se bikinifräsh ut lixom. Ja jag vet, jag är lite ytlig. Sån är jag,
Kefalonia blir det för övrigt. Vi bor i en liten stad/by som heter Lassi. Lägenhetshotellet verkar jättefräsht och har en liten pool med bar till och med. Det trodde vi aldrig för dom pengarna :)
Chansen finns dessutom att vi får se delfiner och havssköldpaddor. Bara det lixom! :D
Min lilla älskade Nikon ska naturligtvis med. Så vem vet det kanske dyker upp ett par bilder här sen. Sjuuukt spännande eller hur? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0