tacochipsmissbrukare

Idag har jag bara gjort sånna där typiskt vettiga saker, den lediga lördagen till ära. Jag har tittat på ett par avsnitt av McLeods (som för övrigt är en galet bra australiensisk serie som har gått på tv ungefär hur länge som helst), knarkat tacochips och lärt mig spela Clocks med Coldplay på piano. Typiskt vettigt som sagt. Jag är nästan lite stolt över mig själv.
Imorgon ska jag jobba. Söndagsturen. 40mils-turen. Äsch jag ska inte klaga. Tiden går ganska fort och jag tycker ju om att köra. Och att jobba för den delen. Jag känner mig så nyttig då hehe.

Nu ska jag krypa ner under duntäcket och bara mysa. Ska bara äta upp mina popcorn först. Popcornsmulor i sängen är ju därimot inte mysigt överhuvudtaget. Det blir film med, bara så ni vet.

natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0