the next Noa

Öh räknas verkligen fenomenet som utspelar sig utanför fönstret för väder längre? Det börjar ju mer närma sig naturkatastrof eller. Intensivare regn har Sverige sällan skådat. Seriöst. Det vräker ner så fruktansvärt hårt, att jag starkt misstänker att man blir klubbad till backen om man går utanför dörren. Jag tänker inte ens testa. Jag tänker sitta här framför datorn tills någon kommer och bär iväg med mig. Eller om maten blir klar. För jag är hungrig. Som ett djur.

Jag har dessutom fått tre lustiga sms under dagen. Vem från mobilnummer 000 skickar mig sms som jag inte kan läsa? Och vem i hela fridens namn har nummer 000 lixom? Jag blir ju frustrerad.

Sen håller jag på att bli knäpp på min bror och Lasse. Dom håller på och bråkar (alltså mer busar än dogfight) i en decibel som jag trodde var omöjlig att nå med de mänskliga stämbanden. Precis utanför min dörr. Försök följa med i ett otextat Scrubsavsnitt genom att läsa på läpparna lixom. Näst intill hopplöst.

O herre, så började det regna ännu mer. Helt otroligt. Vart kommer allt vatten ifrån? Vattennivån i haven runt om Sverige måste ju ha sänkts drastiskt. Snart ligger fiskarna och kippar efter luft på havsbotten. Typ.
Jag ger snart upp och går o lägger mig, eller börjar kanske bygga på en ark. Det här är ju för deprimerande. Vart är min choklad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0