draw me

För er som inte har sett mig utan kläder så kan jag informera er om att jag är rätt prickig. Fullklottrad med födelsemärken alltså. Jag hatar dom. Eller starkt ogillar kanske är ett lämpligare ordval. Vi kan säga så här, att om det gick att ta bort skiten utan att det blev en massa fula ärr istället så skulle jag göra det. 
Men, det är ju så jag ser ut, så det är bara att tacka och ta emot och försöka göra det bästa av situationen.

Så, för att komma till saken. Idag när jag klev ut ur duschen så stannade jag till ett ögonblick framför spegeln i badrummet. Och vad får jag se då. Med skräckblandad förtjusning upptäcker jag att det finns fem prickar på sidan av den övre delen av min kropp som sitter rätt speciellt. Rätt symetriskt. Alltså, om man tar en penna och drar streck mellan dom så bildas det en perfekt stjärna.
Det kan vara det enda positiva med helvetespunkterna. Att folk, om dom har det lite tråkigt, kan plocka fram en tuschpenna och använda mig som sysselsättning. Som en sån där "rita-efter-punkter-bild" ni vet. Hurra.

Hmm, måste fanken kolla vad mer för symboler som finns på min kropp. Tänk om jag är som en kringvandrande profetsia eller något. Typ har datumen för jordens undergång skrivet på magen eller liknande.
Intressant. 


Kommentarer
Postat av: nannes

Im definitely gonna carry a magic marker with me at all times.. Just in case :P haha! Nää men det är ju ganska coolt att det bildar en stjärna ju :)

är ju ganska sött med prickar väl :)

2008-12-22 @ 13:03:34
Postat av: Vickan

Du...jag har oxå massa prickar överallt! Hatar dom verkligen. Mirakelmedel vart är du???? Haha.

Nej, men man får helt enkelt inse att man kommer leva med dom. Inget mer man kan göra liksom. Man är som man är.



God Jul, Stinis! <3 Puss puss på dig :) Ha en bra dag...så syns vi snart. På juldagen kanske? Harrys you know.

2008-12-23 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0