Men håret luktar ju jävligt gott iallafall.

Det bästa med min nuvarande frisyr är att det inte märks överhuvudtaget när man har varit och klippt sig. Helt underbart. Och ja, jag är ironisk.
Plus att jag har galna virveln i pannan som gör att luggen alltid lever sitt eget liv. Tack pappa för det fina attributet (heter det verkligen så?) Men allra mest komiskt är ändå att jag inte passar i min egna naturliga hårfärg. Eller ja, det ser ju kanske inte dumt ut eller så, men jag ser allmänt mesig ut. Vag lixom. Suddig. Jag fattar inte varför jag inte kunde ha fötts med mörkt hår istället. Det hade sparat mig massor av bekymmer. Och pengar. Jag vet inte ens hur man förklarar min nuvarande naturliga hårfärg. Typ ljusbrunrödguldcendre. Jättepraktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0