Xmas

Ett par dagar sent kanske. Men God Jul för sjuttsingen!

Jag hade en sjukt skön jul. Som den brukar vara ungefär. Skränig högljudd och trevlig hos min mormor och morfar. Kusinerna med föräldrar kom efter Kalle. Jag har två kusiner. Ena bor och jobbar numera i Oslo, så honom träffar man inte för ofta. Trevlans.
Min äldsta kusins flickvän kom lite senare med. Hon är helt fantastisk. Dels för att hon är så himla bra och dels för att hon står ut med hela våran släkt. Inte för att våran släkt är hemsk, men man måste nog vara lite härdad för att umgås med oss alla samlade en lång stund tror jag. Vi munhugger, diskuterar, är pissdåliga förlorare allihopa som måste spela spel iallafall och vi gillar att vara lite småtaskiga mot varandra. På ett fint och gullit sätt alltså..hrrm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0