Uneven days

Nu är min nya dator äntligen komplett. Alla jäklarns småprogram som måste installeras är installerade. Jag lade in Officepaketet nyss så nu kan jag använda Word med haha.
Mina asfräsha högtalare är inkopplade och Subwoofern är inställd.
Jag misstänker starkt att jag är lite kär i mina högtalare, känns inte som att jag pratar om mycket annat nu för tiden. Och min skärm, jag älskar min nya skärm.

Tänkte inviga Word med att skriva in de första två kapitlen av efterföljaren på Stolthet & Fördom. Ett litet plojprojekt som jag grejar åt Lollo och Elin. Eftersom vi alla var ganska rejält besvikna på Pemberly, som är den egentliga uppföljaren på Jane Austens bok ,så gjorde vi en liten deal. Jag skulle skriva dom en bättre fortsättning och om jag lyckas göra den bättre (vilket inte borde vara så svårt) så får jag betalt. Och vem behöver inte lite extrapengar?

Annars kan jag bara tillägga att jag älskar Ludovico Einaudi's musik. Den gör mej lugn och harmonisk.

Kommentarer
Postat av: nannes

oh, har du fått allt till datorn nu? va skoj :)

Ludovico är härlig på hög volym har jag märkt. Härligt att lyssna på.

2008-02-24 @ 21:56:42
Postat av: stinan

jepp det har jag ^^ det tog ett bra tag dock. En ny musmatta bara så är mitt dataställe komplett :P

jo jag menar ju det ^^

2008-02-25 @ 20:48:41
Postat av: nannes

hehe, men den som väntar på nått gott vet du väl? :) aha, det är väl inte så svårt att fixa?

jaa.. du är inte så dum när det kommer till musiktips ;)

2008-02-25 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0