hurra

Hurra för att pappa ringde klockan 03:43 och talade om att mamma hade brutit fotleden och låg på örebros lasarett. Hurra för att hon inte ska röntgas, opereras och hämtas förren imorgon. Hurra för att det innebar att jag fick åka snabbt som fan in till Örebro för att hämta pappa. Hurra för att  jag fick köra pappa tillbaka till Igelbäcken där han fick lämna våran båt, min bror och tyskarna när ambulansen kom för att hämta mamma. Hurra för att jag hann sova två timmar. Hurra för att jag inte kan somna om nu när jag väl är hemma. Hurra för att jag verkligen skulle behöva sova eftersom det blir knapert på sömnfronten eftersom jag måste upp 03 för att jobba imorgon. Hurra för att mamma har brutit benet överhuvudtaget. Stackaren. Ja, hurra helt enkelt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0