I skogen under ett löv

Det är så varmt här att det ultimata egentligen vore att ligga och flyta omkring i poolen (jag skrev pollen först, haha) hela dagen. Men eftersom jag jobbar och sliter så är det inte ett alternativ. Eller ja, jag skulle väl kunna hoppa i en liten stund men jag orkar inte bli saltig och duscha igen. Så fåfäng är jag.
Så istället för att bli en levande saltsten så sitter jag istället på mitt 27gradiga rum i endast underkläder och pimplar isvatten. Linus, vaktarvovven, ligger på golvet och ser ut ungefär som jag känner mig. Jag är djupt tacksam att jag inte har päls. Även om det kanske skulle vara lite gulligt. Gå omkring och se ut som en wookie hela dagarna lixom. Charmigt.

Jag funderar näst intill helt seriöst på en piercing i underläppen, en ring alltså. Jag har fusktestat så jag vet att det inte ser förjävligt ut. Dock så finns det en hel del argument till varför det är en dålig idé. Jag kan ju dra ett par:
* Det kommer göra förjävla ont.
* Jag kanske ser ut som en liten fontän när jag dricker ( kan vara ett kul partytrick men är inte så fräsht i längden)
* Kyssas?
* Min mormor förlåter mig aldrig (hon kan fortfarande helt plötsligt titta bistert på mitt hår och sucka högt och utdraget, trots att det var mer än två år sedan jag färgade det)
* Resten av min familj förskjuter mig och det kommer sluta med att jag bor under en liten vissen ormbunke i skogen någonstans.

Hmm jag får fundera lite mer på det där. Om jag bor i skogen kan jag ju alltid ha en tam hjort som husdjur o grejer. Det är ju inte för dumt det heller.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Skaffa för guds skull inte det - det är fult! Jag bara säger min mening alltså...men allvarligt. haha.

2008-07-24 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0