sweet dreams

Så gick det med den sömnen, alltså inte alls. När jag väl lyckades somna om första gången så ringde mormor. När jag hade somnat om andra gången ringde grannkvinnan. Sen var det mer eller mindre kört. Det var dock mer smärtsamt att ryckas ut ur sömnen andra gången. Då hade jag nämligen hunnit komma så långt att jag började drömma. Oh shit vilken bra dröm alltså. Det skulle finnas någon funktion i hjärnan som gjorde att bra drömmar spelades in automatiskt i huvudet så att man kunde spela upp dom när som helst man ville sen. Plus bestämma egen fortsättning på den. Det hade varit något jag hade kunnat betala mycket pengar eller offrat min ena fot eller så för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0