jag känner mig lite paranoid..

Alltså, vart är alla? Det känns som något har invaderat jorden och att jag och min bror har missat det totalt. Känns som att det kommer stå en blodtörstig zombie och vänta utanför dörren när jag öppnar den ungefär. Helknäppt.
Det är sånt väder med. Typiskt "något har tagit över vår planet och vill förinta oss alla" väder, om det nu finns sådant. Det är inte soligt men det regnar inte heller. Vädret är kladdigt på något vis.
Denna känsla hade förmodligen inte funnits om jag hade bott i stan. Där ser man ju förhoppningsvis en människa lite varstans och vet att man inte är helt ensam överlevande på jorden. Nu ser jag inte en käft, mer än min bror alltså. Och han är så grymt uppslukad av wow att han nog inte ens hade märkt om huset rasade sönder runt honom. Han skulle sitta kvar där i spillrorna framför datorn och exalteras över att hans mount morrar häftigt medan jag kravlade ut ur rasmassorna.
Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0