min fot är allderles trasig

Shit, jag har hittat mina pigment. Jag har överlistat moder jord. Jag kan bli hyfsat brun. Än så länge är det mest ljusbrun men jag jobbar på det. Gyllenbrun är färgen jag satsar på iår. Trevligt istället för den vanliga beige-gul-rosa färgen. Hurra.

Sen kan jag även säga att användandet av Hakuna Matata faktiskt fungerar för mig nu för det mesta. Det känns skönt. Oftast lyckas jag hålla mig och inte hetsa upp mig så mycket för småsaker numera. Ett poäng till stina för personlighetsutveckling.

För övrigt så känns det fint att allt är så komplicerat hela tiden (ironi). Fast, det man får kämpa lite för visar sig oftast vara klart värt det.
Jag lever på hoppet, och choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0