nu är det slut

Jag tror inte att jag har fattat att jag faktiskt har avslutat mina tolv år i skolan än. Det sjunker lixom inte in. Jag tror fortfarande att jag bara har sommarlov och att skolan börjar igen när det är höst.
Förmodligen så ljuger jag för mig själv för att slippa känna paniken över att jag inte kan bestämma mig för att göra sen, eller för att slippa sakna alla som jag vet att jag inte kommer träffa så mycket längre.
Vi har haft separationsångest i ett par veckor nu :P

Hur som helst så var studentdagen en av dom bästa dagarna i hela mitt liv. Jag hade så grymt roligt. Hela dagen.
Det är tragiskt att den är över.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Grattis till att du har tagit studenten!

2008-06-07 @ 07:33:07
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Vickan

Det var en sjukt kul dag :D

Jag fattar inte heller att det är över...lite sorgligt är det.



Kommer sakna dig så himla mkt, att du inte förstår! Det är så att jag kan börja gråta om jag verkligen tänker på det. Är nära på att börja nu...för man vet att vi inte kommer ses i stort sett varje dag längre. Och det kommer ta ett tag o vänja sig vid. Men självklart ska vi försöka ses så ofta vi kan - jag tänker inte släppa taget om dig, Stina!

Friends forever <3



Jag är älskar dig av hela mitt hjärta!

Pussare och kramar från Vickis! :D

2008-06-07 @ 13:54:41
Postat av: stina

junitjej:

tack så jättemycket ^^

2008-06-07 @ 19:44:10
Postat av: stina

vickis:



lite sorgligt? det är galet ledsamt! jag ville inte att kvällen skulle ta slut.



ja för fan vickan, jag släpper inte dej heller! vi ska ses så ofta vi bara har tid. Det ska bli mycket träffas nu i sommar med. Jag längtar redan till vår roadtrip som vi får ta tag i snart :P

jag vågar inte ens tänka på hur mycket jag kommer sakna dej. Det gör lite ont. Jag kan inte tänka på att vi har slutat överhuvudtaget. Det känns för svårt att greppa.



jag älskar dej jag med ^^ mycket mycket!!

puss puss puss på dej :D

2008-06-07 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0