sickelocka

Idag var första introduktionsdagen på mitt nya jobb. Jag kommer köra högerstyrd bil. Hur coolt är inte det?
Det finns även taragona att köpa i köket, och en maskin med bubbelvatten. Det kan inte bli mycket bättre med andra ord.

Jag mår mycket bra nu, fast känner mig lite stressad. Vet inte riktigt varför egentligen. Jag har ju massor tid. Men det känns ibland som att jag inte hinner med resten av världen.
Men jag är glad ändå. Det är skönt. Att vara glad. Gillar känslan :P

Jag ser fram emot att få jobba. Att få lite utmaningar. Att lösa problem. Glad att det händer något.
Och jag ser fram emot metal town, och att kanske semestra med Lollo, och att träffa alla vännerna igen.
Egentligen så ser jag fram emot hela livet. Jag är lixom nyfiken på vad som kommer hända. Lite som att läsa en spännande bok. Ett konstant fint småbubblande i magen ungefär. Som om man är fylld till bredden med sprudlande sockerdricka.

Jag vill bara jubla.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Bloggar'n då! Flera ggr om dagen - nästa Kissie :p

2008-06-09 @ 17:48:00
Postat av: stina

jämför mej med kissie igen och jag slår dej :P

2008-06-09 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0