wroom wroom

Jag gillar mitt jobb. Än så länge iallafall. Jag kanske ändrar mig på vägen. Men just nu så känns det otroligt coolt, fritt och mäktigt att köra omkring på vägarna i en bil som är sjukt mycket större än alla andras. Dessutom så känns det bra att jag blir så bra på att backa. Jag kommer vara mästaren på att backa, och köra för den delen, när den här sommaren är över. Mohaha.
Det enda som är lite småjobbigt är stressen. En broöppning gör mig numera panikslagen, för att jag vet att jag då kommer aningen efter i körshcemat och måste stressa som en galning.
Jättebra för folk som mig som har lätt för att få magkatarr och grejer. Men jag får väl vara glad att jag inte jobbar på restaurang. Då hade min mage förmodligen dött.

Man blir grymt trött av att jobba med faktiskt. Jag har försökt se klart en film i två dagar nu men kommer aldrig längre än en kvart eller möjligen en halvtimme innan jag slocknar. Låter som ett I-landsproblem det där. Och det är väl ingen nyhet att man blir lite trött av att jobba. Fint att jag konstaterar det uppenbara här, men jag orkar inte radera.

Mina special special högst personliga inlägg kommer väl med tiden. När det mesta skiter sig lixom, som det brukar göra. Men just nu mår jag oförskämt bra och därför blir mina inlägg aningen ytliga. Det är väl sommaren lixom. Det är svårt att vara deppig när solen skiner i ögonen på en. 

Dessutom finns det nästan något att se fram emot varje dag nu. Imorgon är det ju Sverigematchen som Lollo, Vickan, Jessi, Sandra och jag ska titta på hemma hos Vickan förhoppningsvis. Dom har lägenhet i stan och stor tv. Efter det blir det brygget med Lollo och Jessi iallafall, vi är grymt bryggetsugna.
Sen är det inte många dagar kvar till helgen och midsommar. Det lär bli trevligt. 
Man får väl se till att planera in något kul mitt i veckan efter det så att det händer något, för sen på fredagen åker Jag, Lollo, Jessi, Jake, Jon och Donken till MetalTown. Vilket förmodligen blir askul. Det ser jag fram enormt emot. 
Stina ska få se älsklingen Toumas Holopainen live bakom sin keyboard lixom, men en massa människor hon tycker om. Det kan inte bli mycket bättre än så.

Långt jävla inlägg. Hoppsan. 
 


Kommentarer
Postat av: Vickan

Som sagt, vi kan vara här hos mig imorgon o heja på SVERIGE! :D

2008-06-17 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0