anemenone

Jag har kommit på att jag inte använder den här bloggen som jag borde. Man borde ju skriva lite om vad som hänt under dagen. Det är bara ett litet problem. Så fort jag kommer innanför dörren här hemma så glömmer jag totalt bort allt som hänt under dagen.
Det är som en konstig sjukdom. Områdesglömska lixom.
Jag sitter liksom hela bilresan hem och funderar på dagen och sen så fort jag öppnar dörren så poff är det bara borta.

Det är ungefär som när jag har bestämt mej för att gå ner ett par kilo eller liknande.
Jag kommer ihåg att jag har det löftet med mej själv i ungefär tio minuter. Sen vaknar magen till liv och styr mina fötter mot skafferiet. Seriöst. Dom går av sig själva. Jag är som i trans.
Jag vaknar plötsligt till och inser att jag har en massa salta kex i munnen, och i händerna, men har ingen aning om hur dom hamnade där. Senaste minnet man har är att man tog av sig skorna. typ. 

Jag är skadad. Och skitzofren. Men det får jag skriva om i ett annat inlägg.

ciao


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, en blogg är till för att skriva vad som hänt under dagen...och sina innersta tankar det förstås ;p
Du behöver väl faaan inte gå ner i vikt!!! SLUTA med det där nu!

2008-03-20 @ 15:17:46
Postat av: Macke

Kex är bra, kex är alltid bra, tacka dina fötter.

Dessutom, den som inte är lite skitzo är inte frisk.

2008-03-22 @ 00:45:20
URL: http://wordofmouth.blogg.se
Postat av: stinan

haha jo men av innersta tankar har det blivit mycket av..i alla fall i början av bloggens historia ^^

2008-03-22 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0