Det är en hjort, okej?



Jag tänkte bara upplysa er om att jag har ny fräsh design här. I fall ingen lade märke till det. Viktiga grejer det här.
Snett som tusan är det med och det ska fixas, jag lovar. Hinner bara inte göra det just nu eftersom jag har hundrafemtio andra saker att göra innan vi åker till flygplatsen inatt. London. Gissa om jag är glad.
Vet bara inte hur jag ska hinna göra allt som ska göras. Finns det ingen vänlig själ som har en liten tomtenisse eller något att låna ut?
Ni skulle se min packlista. Den är humor.

Te precor dulcissime supplex är latin föresten, och bättre citat kunde jag inte valt. Det sammanfattar hela bloggens innehåll på ett ytterst moget och genuint bra sätt. Jag kan inte klaga. Och inte ni heller.

You know you love me/ xoxo stina


Kommentarer
Postat av: Vickevire

snygg bakgrund!

2008-03-23 @ 14:01:48
Postat av: stinan

tack så mycket. Jag gillar hjorten faktiskt. Tog mej ett par timmar igår hehe.

2008-03-23 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0