grumligt vatten

Jodå, deppstina är tillbaka. På allvar. Vi får se hur lång tid det tar den här gången för att komma tillbaka i ett något sånär normalt tillstånd igen. Alltså varken lycklig eller olycklig. Jag gissar att det tar längretid än förra gången, men jag kan ha fel. Det beror på vad som händer.
Och jag skäms. Skäms över att vara deppig när jag har så många anledningar till att vara glad. Jag är aldrig nöjd.
Jag önskar att jag hade fötts till en sån där överpositiv människa som tar vara på livet.
Min kropp fungerar som den ska. Jag har en asbra familj. Jag har gott om bra vänner som står mej nära och närmre. Jag har pengar.

Dumma kvinna var glad.


Kommentarer
Postat av: nannes

ja, Snälla kvinna va glad, Det förtjänar du!
svårt att skriva massa här men du vet väl vad ja tycker endå hoppas ja =)
tur att din kropp och allt funkar så kram på dig :)

2008-03-03 @ 06:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0