träningsvärk

Jag erkänner. Jag är inte så pepp den här veckan. Den är inte precis fylld av glädjeämnen direk om man uttrycker det lite milt.

För övrigt hade jag en mycket trevlig helg. Det var roligare att vara lägerledare än lägerdeltagare upptäckte jag. Kanske beror på att jag är lite bossig. Det är ju skönt att få bestämma och köra lite med folk, speciellt om dom käftar tillbaka lite, det gillar jag. Och jag var omtyckt, tror jag. Omtyckt är alltid trevligt att vara.

Nu ska jag gå och lägga mej. Känner mej inte helt nöjd med dagens prestationer.
Kemiläxan är inte gjord vilket är ett stort misstag. Om någon slår upp tidningen imorgon och möts av rubriken: 19 -årig kvinna mördad av galen holländare, så är det jag. Nittonåringen alltså, inte holländaren.
Jag har sparat religionsläxan till lunchrasten imorgon, vilket inte heller är helt bra.
Spindeln som har bosatt sig bland linnena i min garderob vägrar flytta ut vilket gör att jag knappt vågar gå in där.
Gympaprovet är på onsdag och jag har inte läst en enda gång än.
Jag åt en hel påse M&M's idag, typiskt osundt.
Klockan är 23:45 och jag har inte gått o lagt mej än fast jag lovade mej själv att göra det ganska tidigt.

Snacka om dålig framförhållning. Listan kan göras oändlig.

Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0