Hakuna matata

Ibland blir saker mer kompicerade än vad man tänkt sig. Men mitt nya motto är hakuna matata. Jag följer alltså råd från ett vårtsvin och en ettrig surikat, vi får se hur det går.
Just nu driver jag folk till vansinne med mitt: Äsch, lugn, allt ordnar sig.
Jag som störde ihjäl mig på folk som sa det till mig förut. Hurra.

Förövrigt har jag tänkt bli lite aktiv på mitt deviantart-konto. Har väl varit medlem i sissodär ett år men aldrig lagt upp något. Kände att det nog var dags nu för världen att se mina alster. Förundras över min otroliga skicklighet. inte.
Någon kanske uppskattar det iallafall. Konstigare teckningar än mina har ju kallats konst förut.
Just nu är det dock bara foton upplagda eftersom scannern strejkar. Den hatar mig. Hade den kunnat skada mig på något sätt så hade den garanterat gjort det kan jag lova.

Imorgon måste jag plugga fysik hela dagen. Vart jag ska hämta ork till det vet jag inte. Det var planerat att jag skulle plugga idag, men så somnade jag på en handuk på altanen istället. Verkade som en vettigare idé just då.

Imorgon blir alltså en rolig dag på fler än ett sätt. Oh, jag längtar redan.

Kommentarer
Postat av: AeroTech

det löser sig alltid... kolla på mig.. :P

2008-05-27 @ 16:53:52
URL: http://aerotech.blogg.se/
Postat av: stina

ja men vägen till att det ska lösa sig är ibland sjukt jobbig.

2008-06-07 @ 20:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0