nu är det inte långt kvar

Förmodligen så skriver jag mindre här för att det börjar bli sommar och jag är gladare. Jag skriver mest när jag behöver skriva av mig för att jag är allmänt deppad, orolig eller besviken.
Man skriver inte så fruktansvärt djupa grejer när man är förhållandevis lycklig lixom.

Och även fast jag fortfarande önskar att allt vore lite mindre komplicerat så är det svårare för sådana saker att förstöra min dag. Älska solen och sommaren, jag är en trevligare människa den här tiden på året.


Förövrigt så såg jag just reklamen om den nya Axe-doften igen nyss. Mansparfym som luktar choklad. Bra påfund.
Jag tror att grabbarna börjar tappa greppet lite. Något börjar gå galet när män faktiskt behöver uppfinna parfym med chokladdoft för att locka till sig kvinnor. Eller så kan det vara en kvinna som kommit fram till lukten. Det låter mer logiskt på något vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0