varför inte lixom

Okej, inatt hade jag en av mina konstiga drömmar. Det hände så mycket konstigt att jag nu inte kommer ihåg ens hälften, men bara det lilla jag minns är helskumt.

Till exempel så förklarade en kille jag känner sin kärlek för mig genom att läsa upp en berättelse om en hund som han hade skrivit själv. Och detta gjorde han när jag hade oerhört bråttom till mariocart banan som jag skulle städa. Rainbow road. 
Jag hade på mej ett par knallgula galonisar, cerisrosa stövlar, en grön polotröja och en lustig hjälm.
Hjälmen var en sån där som ser ut som ett bowlingklot (som man kan ha om man åker moppe), var vit och full med konstiga pinnar som stack ut överallt. I ena handen hade jag en golvmopp och i den andra en knallröd plasthink.
Sen städade jag alltså racerbanan med min mopp medan den kärlekssjuke grabben läste upp sin konstiga saga.

Dom säger att alla drömmar hjälper en att bearbeta vissa saker i livet och att alla har en mening..
vad fan vill den här drömmen säga mej?

Kommentarer
Postat av: nannes

säkert nått bra som tar ett tag att lista ut :)

2008-05-29 @ 21:56:16
Postat av: nannes

säkert nått bra som tar ett tag att lista ut :)

2008-05-29 @ 21:56:54
Postat av: stina

hannes: förmodligen :P

2008-06-07 @ 19:47:56
Postat av: nannes

hehe, aa :P hoppas du kommer på det =)

2008-06-08 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0