woho!!

Det är hur varmt som helst därute gott folk. Jag älskar när det är så här fint, det är nästan omöjligt att vara nere och det mesta känns asbra.

Egentligen skulle jag väl behöva lägga min energi på det sista som behövs göras till skolan men det får vänta till kvällen, nu måste jag ju ta vara på vädret lixom ^^
Min kropp behöver bli brunare så att det faktiskt syns att jag har på mej klänning på studenten, och så kom jag på att jag faktiskt kan kompromissa lite genom att läsa boken till svenskan i solen.
Processen heter den, av Franz Kafka. En typisk klassiker som för tillfället är hur svår som helst att ta sig igenom. Känns lite jobbigt.

Alla miljontals grejer att göra färdigt innan studenten (varför är det bara våra lärare som väntar med allt till sista vekorna?) :
* läsa ut sista av dom tre svenskaböckerna vi ska ha läst
* skriva två analyser på svenskaböcker, lämna in den som är klar
* religionsprov på kristendomen, judendomen och islam på tisdag
* matte E -prov
* fysik B -prov
* kemiprov
* ergonomiprojekts-inlämning
* bruksföremål plus representation av bruksföremål klar till designen

Man blir ju ledsen av att titta på det, och då har jag säkert missat att skriva upp något. Hurra.
Grattis till lollo och elin som måste plugga till körkortet på det också, det låter inte alls jobbigt.

skit samma, nu är det studentbränna som gäller. ciao.


Kommentarer
Postat av: Vickan

BLÄÄÄÄ på skolan just nu!!!

2008-05-11 @ 20:28:01
Postat av: AeroTech

jag är bra på ergonomi.. kan bero på att jag utbildar mig till arb.ter.. :P

2008-05-20 @ 23:26:59
URL: http://aerotech.blogg.se
Postat av: stinan

till min älskade johannes

jodå, det ligger nog något i det du säger :P

2008-05-21 @ 00:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0