Ensam mamma hittar

Haha. Jag tittade förut på Ensam mamma söker för första gången. Det var sista avsnittet och jag grät så att det bildades små sjöar vid nyckelbenen. Helt sjukt. När ena mamman hade valt man och gick med honom till sina barn, och dom sprang dom till mötes och kastade sig runt halsen på honom, så brast det totalt. Det var så hiskeligt fint. Man såg på barnen hur otroligt glada dom var för att mamman hade valt just den mannen och alla var så lyckliga. Det var alltså glädjetårar typ. Skit samma. Vackert var det.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Det var ett tårfyllt avsnitt, jag håller med! usch... Tjöt också!

2008-11-29 @ 12:03:10
Postat av: AeroTech

är du en sån?

2008-12-01 @ 14:12:18
URL: http://aerotech.blogg.se/
Postat av: stinan

vickan: ja fy fanken, det var svårt att låta bli



lilljohannes: ja tydligen, vem kunde gissat det, inte jag..

2008-12-03 @ 14:08:44
Postat av: AeroTech

varför säker alla att jag är liten för?

2008-12-03 @ 20:51:35
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0