nattfilosofi

Jag behövde just försöka sju gånger innan jag lyckades skruva fast korken på coca cola-flaskan. Är det ett bevis på att jag är trött eller dum i huvudet? Jag menar, bläckfiskar kan säkert skruva på korkar.

Visste ni föresten att alla däggdjur, förutom människan och apan, kan simma från födseln. Och hur har man utfört dom testerna? Har man lixom kastat i alla nyfödda däggdjur i vattnet och kollat om dom drunknar eller inte? Har man alltså kastat i en liten apbebis i sjön och sett den sjunka? Och vem utför dessa tester?

gonatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får se det som att du inte är korkad.. försöker vara rolig o misslyckas

2008-11-18 @ 17:30:04
Postat av: stinan

well, jag smålog lite iallafall så helt misslyckat kan det inte ha varit :P

2008-11-20 @ 12:40:45
Postat av: AeroTech

2008-11-21 @ 10:38:10
Postat av: AeroTech

skulle ju stå något i förra inlägget med.. men det blev visst inte så..

2008-11-21 @ 10:38:39
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0