Snöbollen (i brist på bättre titel)

Okej. så nu har jag srkivit ner ett och ett halvt A4 med början på historien som måste bli berättad. Det är sjukt mycket som är oklart. Men det får komma av sig självt på vägen. Jag är ingen författare och försöker inte ens vara en, tror jag. Sånt är svårt att veta. Just nu skriver jag bara. För att det känns bra. Sjukt bra.

Här är mina första fyra meningar. Det är förmodligen allt ni får. Mohaha.


Som dom flesta nog har listat ut så är det inte meningen att livet ska vara lätt för någon. Men för ett fåtal är det betydligt svårare än för andra. En av dessa stackars utvalda var Annemarie.

Hennes tragedi började redan den dag hon föddes, och skulle fortsätta genom hela denna berättelse och kanske även efter dess slut.


Kommentarer
Postat av: AeroTech

du är tråkig.. du uppdaterar ju aldrig!

2008-11-11 @ 22:49:31
URL: http://aerotech.blogg.se/
Postat av: stinan

Det är för att jag får skrivarryck vissa dagar och andra är det helt dött..jag skaaa uppdatera snart, jag lovar

2008-11-13 @ 01:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0